Ons Reisplan

20 september 2018 - Haarlem, Nederland

Op reis#koosensylvia#nieuwzeeland#oefenenvooronspensioen#rugzakopengaan#

Ons grove reisplan:

Op vrijdag 19 oktober start op Schiphol ons 10 weekse avontuur naar Nieuw Zeeland. Als onderbreking van de lange vlucht verblijven we 4 dagen in Hong Kong. Daarna vliegen we door naar Christchurch waar we "onze" camper op gaan halen. We starten dus op het Zuidereiland, maken na 4 weken de overtocht naar het Noordereiland en leveren dan de camper weer in Auckland in. Vervolgens pakken we de veerpont naar "Waiheke Island". Daar mogen we een week logeren bij Corrie, een oude vriendin van Koos die daar al zo'n dertig jaar woont. De laatste dagen rijden we met een huurauto naar "the Bay of Islands" in het noorden van het Noordereiland. Daar hopen we kerstmis te vieren onder de tropische zon. Zondag 30 december landen we in de vroege ochtend weer op Schiphol.

1. Leny van den berg:
    23 september 2018
    Hartstikke fijn dat we op deze manier met julllie mee mogen reizen. Is het gemis iets kleiner.😉💕
  2. Leny van den berg:
    23 september 2018
    💋 leuk dat je ons gaat volgen.
  3. Peter:
    23 september 2018
    Altijd handig zo'n kompas die speciaal voor NZ is gemaakt..😁😉😍
  4. Judy:
    24 september 2018
    Ben héél benieuwd naar jullie reisverslag!😎🌞
  5. Judy:
    24 september 2018
    👍😘
  6. Pieter en leny:
    25 september 2018
    Gaat een bijzondere reis worden. De voorpret moet al groot zijn. Ik breng jullie graag naar Schiphol op 19 oktober.
  7. Sylvia:
    Super!
  8. Peter:
    25 september 2018
    Wij hebben nog een boekje over Hongkong van Capitool met plattegronden en wandelingen en markten, Syl en Koos wat jullie kunnen lenen!
  9. Judy:
    25 september 2018
    Leuk! Kom het binnenkort even ophalen oké ?
  10. Sylvia:
    Vorig bericht was niet van Judy maar van Sylvia
  11. Stef:
    15 oktober 2018
    Leuk!
    Ook wat vrolijk gekleurde kleding mee? Of is dat wastechnisch handig zo?
  12. Hans:
    15 oktober 2018
    Veel plezier, en ... Nieuw Zeeland is toch the All Blacks ?
  13. Peter:
    16 oktober 2018
    Nog 3 nachies slapen, Koos en Syl.
    Jullie wereldreis komt nu wel heel dichtbij.
    Vanavond bij DWDD nog de NZ band My Baby gezien? Was vast om jullie op te warmen :) en nog een Kiwi baby geboren in Nederland...en het weer wordt langzaam beter in NZ.suk6 met inpakken.
  14. Sylvia:
    16 oktober 2018
    Het kan allemaal niet op...,,,
  15. Liesbeth:
    16 oktober 2018
    Tjezus Koos, wie haalt mij nu op......
    maar leuk zeg eb ga jullie volgen. Dus als ik maar op deze link blijf drukken kom t steeds bij dr laatste updates..... ( beniknuzooud#)
  16. Sylvia:
    16 oktober 2018
    Offfff........je even aanmelden dan krijg je een melding als er iets nieuws wordt gemeld
  17. Wilma:
    17 oktober 2018
    Leuk! Ik heb mij net aangemeld. Ga jullie volgen! Wij waren ook een paar dagen in Hong Kong toen wij op weg waren naar Australiie.Echt superleuk. Geniet ervan!
  18. Sylvia:
    17 oktober 2018
    👍😘
  19. Peter:
    18 oktober 2018
    Nog 2 nachten dit jaar in jullie eigenste bed, vannacht en 30 december....wou wat klinkt dat ver en het is pas 18 oktober.
    Werk jullie Bucket List af in Hongkong en NZ en geniet van elk moment van jullie wereldreis. Hou links en let op elkaar. Mieke en Peter.
  20. Marian:
    18 oktober 2018
    Eindelijk is 't dan zover na al die maanden voorbereidings pret. Ik ga jullie zeker volgen en zal vast zo nu en dan weer flashbacks hebben van dat prachtige land. Heel veel plezier en hoop dat 't camperen jullie bevalt. 🙋
    Marian
  21. Katja&Hassan:
    19 oktober 2018
    Goede reis jullie. Geniet van ieder moment! Wij volgen de bloq en zijn er een beetje bij.
  22. Kees:
    19 oktober 2018
    Goede reis!
    Ik ga jullie volgen. Heel benieuwd!
  23. Sylvia:
    20 oktober 2018
    Leuk Kees.
    We zijn nu in Hongkong aangekomen.
  24. Sylvia:
    20 oktober 2018